Kontakt na zákaznícku podporu v detailoch produktu

Ak zákazník nenájde všetky podrobné informácie o výrobku, tak 3, 2, 1 odcházá... Počkajte chvíľu! Uvidí číslo a zdvihne telefón, aby sa opýtal zákazníckej podpory. Ponúknite ľuďom možnosť zavolať vám skôr, ako si to rozmyslia a odídu ku konkurencii. Stačí, ak do detailu produktu umiestnite informačný panel s kontaktom na zákaznícky servis.

S možnosťou zavolať na oddelenie služieb zákazníkom: 

  • minimalizujete riziko, že si to zákazníci rozmyslia,
  • minimalizujete počet vrátených objednávok, pretože zákazník nie je s výrobkom spokojný (dostal niečo iné, ako očakával).

Umiestnenie účtu v detaile produktu je vhodné pre e-shopy, ktoré majú zákaznícku podporu s dostatočnou kapacitou a dostupnú v najvyťaženejších časoch dňa. 


Tip! Vyberte si jedného pracovníka zákazníckej podpory, ktorý bude mať pri kontakte fotografiu a meno. Vytvoríte tak osobnejší vzťah so zákazníkmi a ľahšie ich povzbudíte, aby vám zavolali. 


Modul je možné nasadiť aj so zapnutým designerom

Cena je uvedená za modul a jeho nasadenie. Na nasadenie potrebujeme prístup do administrácie.

 

Dopyt

* Povinné pole.